Фізична особа-підприємець Кіріна Ірина Володимирівна, (надалі – «Виконавець»), пропонує, керуючись ст. 633 Цивільного кодексу України, необмеженому колу осіб (надалі за текстом – «Клієнту») укласти договір про продаж товарів та надання послуг (надалі – «Договір») на нижченаведених умовах:
1. ТЕРМІНОЛОГІЯ ДОГОВОРУ
1.1. Публічна оферта – формальна пропозиція Виконавця (викладена на Сайті Виконавця), адресована необмеженому колу фізичних осіб укласти Договір на визначених умовах.
1.2. Cайт Виконавця – веб-сторінка в мережі Інтернет, за адресою https://budenaparty.com.ua/, яка є основним джерелом інформування Клієнтів.
1.3. Акцепт – повне, безумовне та беззастережне прийняття Клієнтом умов Публічної оферти, даного Договору.
Акцепт може бути здійснений одним із способів:
- заповнення, підписання та передача Клієнтом Виконавцю письмового Акцепту, зразок якого знаходиться на сайті Виконавця;
- перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця в якості оплати за відповідні послуги.
1.4. «Сертифікат» – послуга вибрана Клієнтом, яка виражена у матеріальному або електронному носії, який підтверджує наявність права вимоги його власника (Клієнта) до Продавця надати йому визначену цим матеріальним носієм послугу (матеріальне або нематеріальне благо) на індивідуальне замовлення Клієнта, яка фактично буде надана Партнером для задоволення особистих потреб Клієнта.
1.5. «Послуга» – обрана клієнтом на сайті Виконавця послуга.
2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
2.1. Цей Договір є договором приєднання в розумінні ст. 634 ЦК України та електронним договором (разом із акцептом Клієнта у порядку визначеному цим Договором) в розумінні ст. 3 ЗУ «Про електронну комерцію» і є укладеним між Виконавцем та Клієнтом в момент здійснення Клієнтом Замовлення.
2.2. Клієнт придбаючи послугу або Сертифікат цим самим стверджує, що дає повну згоду на виконання умов цього Договору, що умови цього Договору для нього є прийнятними, такими що не вводять в оману, цим Договором Сторони досягають всіх істотних умов надання та отримання послуг за цим Договором.
2.3. Клієнт послуги або Сертифікату підтверджує, що погоджується та приєднується до умов цього Договору безумовно та в цілому.
2.4. Клієнт придбаючи послугу або Сертифікат цим самим підтверджує неможливість внесення змін та/або доповнень до цього Договору за ініціативи Клієнта.
2.5. У разі необхідності укладання письмового договору на вимогу Клієнта, такий договір буде укладено на умовах цього Договору.
2.6. Комерційні агенти Виконавця здійснюють реалізацію послуг або Сертифікатів виключно згідно з умовами цього Договору.
3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
3.1. В порядку та на умовах визначених Договором, Виконавець зобов’язується надати послугу або передати у власність Клієнта Сертифікат та надати послуги згідно Сертифіката, а Клієнт зобов'язується сплатити вартість послуги або Сертифікату.
3.2. Повний перелік послуг у відповідних підкатегоріях розміщений на офіційному сайті Виконавця і час від часу підлягатиме перегляду в односторонньому порядку Виконавцем без будь-яких додаткових погоджень з боку Клієнта.
3.3. Останнім днем заброньованого місця для участі в заході є дата, що передує даті заходу, у разі недоплати клієнтом вартості місця. Після закінчення строку дії броні місце звільняється з можливістю викупу, а його Клієнт – втрачає право вимоги. У такому разі, вартість участі не відшкодовується клієнту. Повертається сума передоплати шляхом повернення на карту або нарахування бонусів, залежно від обраного типу оплати.
4. ЦІНА ПОСЛУГ ТА СЕРТИФІКАТІВ ТА РОЗРАХУНКИ
4.1. Ціна послуг та Сертифікатів визначається Виконавцем послуги, та обираєтсья Клієнтом у відповідній категорії, яка оприлюднена на сайті Виконавця.
4.2. Сума, сплачена Клієнтом за придбання, є передоплатою для броні місця, що не підлягає поверненню, а також повною оплатою вартості послуги.
4.3. Придбаючи послугу або Сертифікат, Клієнт має здійснити оплату шляхом безготівкового або готівкого розрахунку на користь Виконавця;
4.4. Усі розрахунки здійснюються у національній валюті України – гривні.
4.5. Виконавець має право проводити акції. Термін/строк дії та умови проведення кожної окремої акції оприлюднюються на сайті Виконавця.
4.6. Сертифікат не підлягає обміну на грошові кошти, а кошти, сплачені в рахунок оплати його вартості, не підлягають поверненню, крім випадків передбачених чинним законодавством України та умовами цього Договору.
5. ПОРЯДОК ЗАМОВЛЕННЯ ПОСЛУГ ТА СЕРТИФІКАТІВ
5.1. Замовлення послуги можливе засобами дистанційного зв’язку через сайт Виконавця.
5.2. Замовлення на придбання послуги або Сертифікату (або надалі за текстом «Замовлення»), що надане Клієнтом Виконавцю засобами дистанційного зв’язку вважається безумовним акцептом цього Договору.
5.3. Для замовлення послуги Клієнт через програмне забезпечення сайту Виконавця:
- обирає бажану послугу у відповідній категорії (підкатегорії) та переходить до оплати;
- надає своє прізвище, ім’я, по-батькові, номер телефону та адресу електронної пошти шляхом заповнення проформи у електронному вигляді;
- здійснює оплату онлайн за допомогою платіжної системи, що представлена на сайті Виконавця.
5.4. Клієнт несе відповідальність за правильність наданої ним Виконавцю інформації в замовленні.
5.5. Після здійснення замовлення, у разі необхідності з Клієнтом зв’язується менеджер Виконавця для отримання додаткового підтвердження замовлення та деталізації необхідної інформації.
5.6. Сформоване та деталізоване замовлення надсилається Клієнту засобами дистанційного зв’язку після здійснення ним повної оплати.
6. НАДАННЯ ПОСЛУГ
6.1. Виконавець надає повну інформацію Клієнту та дії, які необхідно вчинити Клієнту для отримання послуги.
6.2. Про бажання відмовитися від послуги Клієнт зобов’язаний повідомити Виконавця за 72 год. до настання дати запланованого заходу або іншої дати, вказаної на сайті Виконавця. У випадку порушення Клієнтом зазначеного строку, дата споживання послуги не змінюється, а зобов’язання Виконавця вважаються виконаними належним чином.
6.3. Послуги, які можуть залежати від пори року, погодних умов та інших об’єктивних факторів, що впливають на можливість та/або якість їх надання, погоджуються (бронюються) у сприятливий день. У випадку зміни погодних умов та інших об’єктивних факторів, які впливають на можливість та/або якість послуг у погоджений (заброньований) день, запланована послуга скасовується. У такому випадку визначається інший найближчий сприятливий день для надання послуг або змінюються умови за згодою сторін.
6.4. Для споживання послуги, Клієнт зобов’язаний оплатити повну вартість послуги Виконавцю у вказаний термін та прибути у відповідну дату, час і місце отримання послуги, яке встановлює Виконавець. Клієнт несе повну відповідальність за свої дії, зроблені ним під час отримання послуги, в тому числі за дії, що призвели до завдання шкоди здоров'ю.
Клієнт несе повну матеріальну відповідальність за шкоду та збитки, завдані Виконавцю та третім особам, шляхом псування їх обладнання чи іншого майна, в тому числі з необережності.
6.5. Клієнт має право відмовитися від послуги не пізніше ніж за 72 години до встановленої дати. При цьому вартість послуги повертається за вирахуванням передоплати. У разі недотримання термінів послуга вважається наданою, а Виконавець не відшкодовує Клієнту вартість послуги.
6.6. Послуга не може бути отримана частково та/або послуга не може бути розділена на частини.
6.7. Сертифікат не може бути використаний на інших умовах, ніж ті, що визначені Договором.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
7.1. Приймання, розгляд та/або задоволення скарг, претензій, вимог за послугами, наданими Виконавцем, здійснюється Виконавцем у загальному порядку, передбаченому чинним в Україні законодавством.
7.2. Порушенням Договору Виконавцем є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом цього Договору.
7.3. У випадку істотного порушення Виконавцем зобов’язань за Договором, які призвели до неможливості отримання послуги Клієнтом, Виконавець зобов’язаний, за згодою Клієнта, змінити послугу на будь яку іншу, що відповідає вартості бажаної або компенсувати вартість шляхом перерахування оплачених коштів на банківську картку Клієнта, реквізити якої вказуються у заяві Клієнта.
7.4. Не вважається порушенням, у тому числі істотним порушенням, умов цього Договору дії та/або бездіяльність Виконавця, якщо вони викликані випадком та/або обставинами непереборної сили.
7.5. Виконавець не несе відповідальності за затримки або збої в процесі здійснення операції, що виникли внаслідок непереборної сили, а також будь-якого випадку неполадок у телекомунікаційних, комп'ютерних, електричних та інших суміжних системах.
7.6. Виконавець не несе відповідальності за дії систем переказів, банків, платіжних систем та за затримки пов'язані з їхньою роботою.
7.7. Виконавець не несе відповідальності за будь-які можливі наслідки у Клієнта під час або після отримання послуги. Вся відповідальність за психологічне та фізичне здоров'я Клієнта лежить на Клієнті.
8. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
8.1. Виконавець звільняється від визначеної чинним в Україні законодавством відповідальності за повне чи часткове порушення Договору, якщо він доведе, що таке порушення сталося внаслідок дії обставин непереборної сили та/або випадку, визначених у цьому Договорі. При цьому, обставини непереборної сили мають безпосередньо впливати на неможливість виконання Виконавцем своїх обов’язків за цим Договором. Достатнім доказом дії таких обставин та строку їх дії є документ, виданий Торгово-промисловою палатою України або уповноваженим органом влади України.
8.2. Під непереборною силою у цьому Договорі розуміються будь-які надзвичайні події зовнішнього, щодо Виконавця , характеру, які виникають без вини Виконавця, поза його волею або всупереч волі чи бажанню Виконавця, і які не можна за умови вжиття звичайних для цього заходів передбачити та не можна при всій турботливості та обачності відвернути (уникнути), включаючи (але не обмежуючись) стихійні явища природного характеру (землетруси, повені, урагани, руйнування в результаті блискавки тощо), лиха біологічного, техногенного та антропогенного походження (вибухи, пожежі, вихід з ладу машин й обладнання, масові епідемії, епізоотії, епіфітотії тощо), обставини суспільного життя (війна, воєнні дії, блокади, громадські хвилювання, прояви тероризму, масові страйки та локаути, бойкоти тощо), а також видання заборонних або обмежуючих нормативних актів органів державної влади чи місцевого самоврядування, інші законні або незаконні заборонні чи обмежуючі заходи названих органів, які унеможливлюють виконання Виконавцем цього Договору або тимчасово перешкоджають такому виконанню, технічні збої (дефекти) роботи сайту Виконавця, які не можливо було передбачити та/або уникнути з огляду на те, що будь-яке програмне забезпечення може мати такі збої (дефекти).
8.3. Якщо обставини непереборної сили та/або їх наслідки та/або випадок та/або його наслідки тимчасово перешкоджають виконанню цього Договору, то виконання цього Договору зупиняється на строк, протягом якого воно є неможливим, але не більше трьох місяців.
9. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
9.1. Персональними даними для цілей цього Договору розуміються відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу Клієнта , зокрема: ім’я, прізвище та по батькові, контактні дані (адреса, телефон, електронна пошта), дата народження та інші дані про особу, які були отримані Виконавцем у зв’язку з виконанням цього Договору (надалі – «персональні дані»).
9.2. Під обробкою персональних даних для цілей цього Договору використовується значення, наведене у Законі України «Про захист персональних даних».
9.3. Виконавець зобов’язується обробляти персональні дані виключно з метою виконання своїх зобов’язань, що, зокрема, випливають з цього Договору, інших договорів укладених з метою належного виконання цього Договору та/або з метою реалізації будь-яких дій, що вимагаються відповідно до Договору та/або вимог чинного законодавства України.
9.5. Строк зберігання персональних даних становить 60 місяців.
10. ДІЯ ДОГОВОРУ
10.1. Цей Договір діє з моменту його опублікування на сайті https://kava.ua і є безстроковим.
10.2. Виконавець має право припинити дію Договору за 10 (десять) календарних днів до бажаної дати припинення дії Договору разом з одночасною публікацією повідомлення про припинення дії Договору. При цьому, Виконавець залишається відповідальним за реалізацію права вимоги Клієнта щодо отримання послуги, яку ще не було надано на момент припинення дії Договору.
10.3. Договір є припиненим з дати, визначеної у повідомленні про припинення дії Договору.
10.4. Зміни у цей Договір, а також зміни до категорій послуг, конкретного переліку послуг в межах кожної окремої підкатегорії, обсягу та вартості послуг, можуть бути внесені Виконавцем шляхом викладення Договору на сайті Виконавця у новій редакції.
11. ІНШІ УМОВИ
11.1. Всі спори та суперечки вирішуються шляхом переговорів. Якщо спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він передається на розгляд до суду відповідно до вимог процесуального законодавства України.
11.2. Всі повідомлення, які надсилаються Виконавцем Клієнту щодо послуг у вигляді sms-повідомлень, засобами програмного забезпечення через сайт Виконавця, електронною поштою, через додатки соціальних мереж та месенджерів беруться до уваги у разі виникнення непорозумінь, неузгодженостей, конфліктних ситуацій та будуть мати доказову силу, у разі звернення до суду.
11.3. Клієнт надає свою згоду на використання їх контактних номерів телефонів та/або електронних адрес з метою розсилки рекламних повідомлення, акційних пропозицій тощо.